woensdag 22 juli 2015

You've got this notitieboekje

Hoi allemaal,

Leuk dat jullie een kijkje nemen op mijn blog. Afgelopen week werd ik geïnspireerd door een filmpje wat ik op de blog van demonstratrice Hélène den Breejen. Zij liet een watercolor techniek zien die ik nog niet eerder gedaan had, dus ik dacht ook eens proberen, aangezien ik haar resultaat heel mooi vind. In het begin is het wel even wennen en denk je wat gaat dit worden, maar ik ben erg tevreden met het eindresultaat.

 
Ik heb eerst op watercolor papier de bloem van de stempelset You've got this gestempeld met Versamark en daarna met wit embossingpoeder met behulp van de heattool geëmbosd. Daarna de blaadjes met de kleuren Pistachio Pudding, Old Olive en Mossy Meadow geschilderd. Daarna de kern van de bloem met Daffodil Delight en de blauwtinten van de bloemblaadjes zijn Lost Lagoon en Island Indigo. Tot slot licht met Blushing Bride nog wat rozetinten toegevoegd en wat extra schaduw met Island Indigo. De tekst  Just for you komt uit Watercolor Wings. Ik vond het zo een leuk cadeauboekje geworden, wat vind jij?
 
Sinds gisteren hebben we ook twee rode kittens. Zijn ze niet schattig?!
 

Fijne dag nog!

 
 


1 opmerking:

  1. Hoi Eveline,

    Je afdrukje is geweldig mooi ingekleurd!! En daar word je toch blij van als je zo'n notitieboekje krijg! :-) Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen