maandag 6 juli 2015

M'n starterspakket is binnen gekomen!

Zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik me afgelopen maandag ingeschreven als demonstratrice voor Stampin' up. Het was even spannend of het starterspakket op tijd binnen zou komen, aangezien ik afgelopen vrijdag op vakantie ging. Gelukkig was dit het geval: op donderdagmiddag is het binnen gekomen:
Zoals jullie zien heb ik een beetje gesmokkeld, want ik was vergeten een foto te maken, voordat ik de doos opende :-)

Ik heb gekozen om zoveel mogelijk artikelen aan te schaffen van de nieuwe incolors 2015-2017. Daarnaast had ik natuurlijk het geluk dat ik daarnaast nog twee stempelsets uit mocht zoeken! Hier de inhoud van de doos:



Wat heb ik gekozen?
 
- De inktpads + cardstock A 4 van de incolors 2015-2017
- Designer series paper stack 2015-2017 incolor
- Cherry on top designer series paper stack
- Dotted lace trim Tip Top Taupe (prachtig zacht lint!)
- Layered Letters Alphabet
- Butterflies thinlits dies
- Stampin' up dimensionals
- Gift bag punch board (deze zie je niet op de foto, omdat die op dit moment in backorder is, dus die komt er hopelijk zo snel mogelijk aan)
 
Precies 175 euro, lekker Hollands ;-)
 
Daarnaast mocht ik 2 stempelsets uitkiezen, ik heb gekozen voor:
- Butterfly basics
- You've got this
 
Ik ben helemaal in mijn element, des te meer omdat ik op dit moment vakantie heb en dus alle tijd om alles uit te proberen. Allemaal een fijne, zonnige dag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten